We zijn er hoor!

4 november 2015 - Granada, Nicaragua

Zijn we dan! Afgelopen maandag aangekomen bij Britt. Na een goeie vlucht te hebben gehad zondag, zijn we op het vliegveld van Managua opgepikt door een taxi van het hotel, 3 min rijden, aangekomen bij het hotel, meteen doodmoe ons bed ingedoken.

Maandag met een taxi naar Britt in Granada en wat was het leuk elkaar hier dan te zien!
Britt gaat inmiddels in het Spaans als een raket, jeetje wat zijn we trots op haar, onze kleine zus. De taxi, de supermarkt, op straat, in een restaurant, op haar stage, overal teut ze gewoon met iedereen. Wij zij gisteren meteen een snelcursus Spaans begonnen bij Britt, we hebben nog een week...

De afgelopen 2 dagen heel veel indrukken hier, van prachtig naar mega armoedig. Jeetje hier zijn we wel van geschrokken. Gisteren de sloppenwijken bezocht, goed te hebben gezien, maar daar hoeven we niet meer naar terug. Heftig.
Vandaag op pad voor een week met Britt, op naar de mooie dingen!

Adios!

1. Linda:
    4 november 2015
    Te gek om al van jullie te horen!
    Zo te lezen al veel verschillende indrukken opgedaan, geniet van elkaar, en jullie persoonlijke tolk, voordat de reis met z'n tweetjes verder gaat! :)
  2. Familie Bovenkerk:
    Wat een leuke verhalen!! Klinkt super en groetjes aan Britt! Xxxxxx
  3. Manouk:
    4 november 2015
    Wat goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen!!! Heel veel genieten nog! Liefs manouk en Jean-Paul
  4. Esther:
    8 november 2015
    Geniet met jullie mee!! Fijn dat jullie daar bij elkaar zijn. Een prachtig onvergetelijke tijd toegewenst. Kus.
  5. Rein en Anja:
    8 november 2015
    Leuk jullie verhaal te lezen. Nog een paar dagen samen met Britt, geniet ervan.