Brittje is naar huis, wij gaan de trip voortzetten

12 november 2015 - La Laguna, Nicaragua

We zijn naar Matagalpa geweest daar een wandeling naar het Kruis op de berg gemaakt door een natuur reservaat. Tevens met een gids incl vervoer naar de koffie plantages geweest en met de eigenaar door zijn plantage gelopen. Hebben heel veel diverse planten gezien en geproefd. De eigenaar klom in bomen, kapte alles met zijn manchet, hakte ze in stukken en deelde uit. Heel indrukwekkend. Kregen een maaltijd van een lokal in hun huis heel lekker. Ook een koffie bonen drogerij langs geweest, hard werken voor weinig centen. De dag erna bij een chocolade fabriek geweest, de gehele cyclus gezien en geproefd :). Daarna verder gereisd naar Leon lekker de tourist uitgehangen met als hoogtepunt Vulkaan boarden. Mooie klim de vulkaan op, kraters gezien en de warmte gevoeld wat nog steeds in de grond zit. Zakdoek voor de mond en volgas naar beneden gegleden. Weer een ervaring rijker :). Na de trip van 5 dagen terug gekomen in Granada en afscheid genomen van Britt :( die is weer lekker in Holland. Wij nu met zijn tweeën door zonder onze tolk... maar zijn nu aan het genieten aan het schoonste meer van Nicaragua. In de chill mode. Het Spaans gaan ons steeds beter af we beginnen het spreken en te begrijpen.
Adios amigos.

1. Huipert:
    12 november 2015
    Wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten, Jordy?
  2. Aniek:
    12 november 2015
    Dat is leuk wakker worden met weer een nieuw verhaal! Zo te lezen is de start van jullie reis al meer dan geslaagd! Op naar nog meer nieuwe, toffe ervaringen! Geniet!
  3. Esther, Marc en Sara:
    19 november 2015
    Wauw Lynne en Jordy! Wat leuk om jullie verslagen te lezen en wat een prachtige foto's! Geniet lekker van jullie reis, alle mooie plaatsen en super leuke activiteiten! Wij hadden nog nooit van vulkaan boarden gehoord, hihi.